torsdag 26 april 2012

Tjoho!

Så bra att Julia hållit igång uppdateringen nu det senaste, min blogginspiration har varit nere i botten. Idag fick jag dock ett par nya foton, och det är ju alltid kul :)

Det här är en häst som jag idag red för andra gången på ett bra tag, och nu ska han sättas igång i träning igen! Han är för tillfället omusklad och allmänt ur form, så vi tar det lugnt. Hans form är ganska så hög så idag tränade vi på att han skulle höja ryggen och slappna av i nacken, och jag brydde mig inte så mycket om att han blev lång. Samlingen och aktionen blir bättre så fort han blir starkare och får bättre kondition.

(Notera att vädret här är betydligt varmare och soligare än hemma i Sverige, hahaha)



Lååång häst, men det var helt okej idag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar